THE GRAND HOTEL HURGADA
Priporočamo:
- počasi padajoča peščena plaža
- urejen park
THE GRAND HOTEL Hurgada z 828 sobami je zgrajen v mavrskem stilu. Od sestrskega hotela GRAND HOTEL ga ločujeta cesta in GRAND MALL, ki hotelsko ponudbo dopolnjuje z različnimi restavracijami, kavarnami, bari, trgovinicami in možnostmi zabave. Plaža, ki jo uporabljajo tudi gostje hotela GRAND HOTEL, je oddaljena približno 250 m. Do središča Hurgade je približno 10 kilometrov in do tja je dnevno organiziran brezplačen avtobusni prevoz.
V okusno opremljeni sprejemnici se nahajajo recepcija, informacijska točka za goste in bar, ki je odprt 24 ur na dan. Objekt ima dve glavni restavraciji, tri à la carte restavracije in različne bare. V sosednji pasaži GRAND MALL je pet dodatnih restavracij. V hotelu je dobro opremljen konferenčni prostor. Vabljiv bazenski predel obsega tri sladkovodne bazene in dva otroška bazena, od katerih sta v zimskem času en velik in en otroški ogrevana. Ob elegantno urejenem bazenskem kompleksu so dva bara s prigrizki, restavracija in bar PERGOLA z živo glasbo ob času za čaj.
LEGA: Hotel se nahaja neposredno na urejeni zasebni plaži s promenado. Objekt obdaja prekrasni park, ki navdušuje vse ljubitelje vrtov. Hotel je še posebej priljubljen pri vseh, ki iščejo mir in spokojnost. Mestno središče Hurgade je oddaljeno približno 10 kilometrov. V neposredni bližini pasaža GRAND MALL s trgovinicami, bari in restavracijami. Čas transferja od letališča približno 20 minut.
OPREMA: V hotelskem kompleksu se po parku sprehodite mimo glavne zgradbe do več stranskih zgradb s skupno 326 sobami. V glavni zgradbi se nahajajo prostorna sprejemnica z recepcijo, dve samopostrežni restavraciji, trgovinica s spominki, prostor za fitnes, Piano bar in lobi bar (z doplačilom). Hotelsko ponudbo dopolnjujejo različni bari ob bazenu ter na plaži. Ob bazenu in na plaži so na voljo brezplačni senčniki, ležalniki in podloge. V sosednji pasaži GRAND MALL so internetna kavarna, biljardnica, trgovinica, kotiček z vodno pipo, lekarna, različne restavracije in bari ter frizerski salon.
SOBE: Superior soba (DZS/EZS) ima prho, WC, sušilec za lase, mini hladilnik, satelitsko televizijo, telefon, sef, klimatsko napravo (sezonsko pogojena) in balkon ali teraso, s pogledom na park. Nastanitev: največ 2 odrasla in 2 otroka. Standardna soba (DZ/EZ) je enko opremljena vendar manjša in s francoskim ležiščem. Nastanitev: največ 2 odrasla. Družinska soba (FZ3/FZ4) je enako opremljena kot superior soba in ima ločeno spalnico s pogledom na park ali bazen. Nastanitev: največ 2 odrasla in 3 otroci. Ob rezervaciji superior ali družinske sobe z nastanitvijo treh ali več oseb, je v sobi zakonska postelja in pomožno ležišče.
ŠPORT IN ZABAVA: Namizni tenis, čez dan animacija ob bazenu in na plaži, ob večerih predstave. Proti plačilu: fitnes center, tenis, savna, masaže, aktivnosti na plaži (jadralno padalstvo, potapljanje in kajtanje z lokalnimi ponudniki).
ALL INCLUSIVE: Hotel nudi all inclusive storitev s samopostrežnim zajtrkom, kosilom in večerjo, različnimi prigrizki ter lokalnimi brezalkoholnimi in alkoholnimi pijačami med 10. in 24. uro (postrežene v kozarcih).
HRANA IN PIJAČA: Izbor ob zajtrku: samopostrežni zajtrk v restavracijah Royal Palm in Arabesque. Zgodnji zajtrk v Le Bistro. Ponudba kosil: samopostrežni bife z raznolikimi jedmi v restavraciji Royal Palm. Možnost izbora menijev v restavraciji Blue Horizon. Večerja: mednarodna samopostrežna večerja v restavracij Royal Palm. Orientalske jedi v restavraciji Arabesque in mediteranske jedi v restavraciji Le Bistro (z rezervacijo in doplačilom). Možnost pozne večerje v restavraciji Le Bistro.
WI-FI: brezplačen WI-FI v lobby-ju
• E-pošta možna, vendar brez velikih prilog
• Socialna omrežja brez medijskih predvajalnikov in video klicev
• Vse spletne igre, You Tube in druga podobna spletna mesta so blokirana
• PRIPOROČILO! * Za nemoten prenos mobilnih podatkov in v izogib visokim stroškom, priporočamo nakup SIM kartice lokalnega egipčanskega operaterja (Vodafone ali Orange)
Dodatne a la carte restavracije v pasaži GRAND MALL:
• AVANTI PIZZERIA - italijanska restavracija / picerija
• MOUNT LEBANON – libanonska restavracija
• MUMBAI – indijska restavracija
Odpiralni čas med 18. in 21. uro. Potrebna rezervacija mize v sprejemnici hotela med 10. in 20. uro. V restavracijah v Grand Mall vsa pijača in nekatere jedi z doplačilom.
V RESTAVRACIJAH JE ZAŽELENA PRIMERNA GARDEROBA.
OBVEZNO JE NOŠENJE ALL INCLUSIVE ZAPESTNICE.
PODROBNEJŠE INFORMACIJE O ALL INCLUSIVE PROGRAMU, DELOVNEM ČASU BAROV IN RESTAVRACIJAH TER STORITVAH, KI SO NA VOLJO PROTI PLAČILU (NPR. TEMATSKE VEČERJE, SVEŽE STISNJENI SADNI SOKOVI, KAVNE SPECIALITETE, MINI BAR, SOBNA STREŽBA,…), PREJMETE V KRAJU LETOVANJA. NEKATERE POSEBNE JEDI IN PIJAČA V A LA CARTE RESTAVRACIJAH Z DOPLAČILOM. VSE A LA CARTE RESTAVRACIJE S PREDHODNO REZERVACIJO.
HOTELIR SI PRIDRŽUJE PRAVICO DO SPREMEMB.
Zaradi okoliščin povezanih z ukrepi, ki so posledica pandemije COVID-19, je ponudba nekaterih storitev na voljo omejeno. Gostje prejmejo podrobne informacije o vseh storitvah ob prihodu v hotel.
CENIK JESEN/ ZIMA 2022/2023
CENIK POMLAD/ POLETJE 2023
Za izračun cene nas prosimo kontaktirajte na info@marcopolo.si
Preveri ponudbo tudi na Booking.com
PRIPOROČAMO (vprašajte za ponudbo):
ZAVAROVANJE RIZIKA ODPOVEDI:
Premija znaša 4,03% (vključno do dve osebi), 4,22% (vključno do 5 oseb) in 4,42% (več kot 5 oseb) od zneska celotnega aranžmaja in velja za nepričakovano odpoved zavarovanca pred ali na dan predvidenega odhoda v primeru nezgode, nenadnega poslabšanja zdravstvenega stanja ali smrti enega od potnikov ali ožjih družinskih članov. Več informacij v splošnih pogojih zavarovanja.
ZDRAVSTVENO ZAVAROVANJE TUJINA Z ASISTENCO V TUJINI
Namenjeno vsem, ki potujete v tujino. V primeru bolezni ali poškodb v času potovanja, vam zavarovalnica Vzajemna povrne celotne stroške zdravljenja do višine zavarovalne police.